Arzum AR183 Pasto Standlı Mikser






Bir ürün almaya çalışırken en çok araştırdığım şey kullanıcı yorumları. Ama "Şu ürün böyle iyi şöyle harika.." denen yorumları okumadan es geçiyorum. Çünkü asıl istediğim objektif yorumlar.

Malesef bloglar artık reklamlarla dolu :) Blogunu açarken objektif olma samimi olma sözü vermiş bloggerları 2 yılın sonunda ellerinde hiç sevmedikleri bir ürünle poz vermiş bulabiliyorsunuz :)


Mutfağa olan ilgim tartışılmaz. Bişeyler pişirmek misafirlerimin midelerine bayram ettirmek en sevdiğim şey. Hatta itiraf etmek gerekirse "bunu sen mi yaptın?" "ay hayal bu nefis olmuş" cümlelerini duymaktan köşe oluyorum :))

İnternetten bulduğum bazı tarifler genelde büyük sanayi tipi makinelerle yapılan tarifler oluyor. Mesela Kitchen aid gibi :))) Tabi kırk yılın başında misafir çağıracağım diye de 2000 tl verip kitchen aid alamazdım :) Ona en yakın standlı mikser arayışına girdim.

En yer kaplamayan, tasarımı gözüme hoş görünen Arzum Pasto oldu.

Tasarımında beni en çok çeken çelik kasesi olmuştu. Çünkü fırına da sokabileceğimi düşünmüştüm. Yanıldım. Çünkü altında plastik sabitleyici parçası vardı.

İkinci yanılgım ise altındaki kasenin döner olduğunu sanmamdı. Çünkü hangi siteye bakarsanız bakın öyle yazıyor. Döner Kaseli* Fakat kase dönmüyor? Mikser uçlarından bir tanesine takılan bir aparatla uç kaseye değiyor o da bir değiyor bir değmiyor :/ Yani dönmesi o aparata bağlı..  Tam hayal kırıklığı. Açmamla geri göndermem bir oldu.

Ondan öncesinde Philips'in bir ürününü bulmuştum almadım çünkü youtube ta çok fazla ses çıkardığına şahit oldum. Bebeği olan anneler bilir. Evde bir iş yapılacaksa bebek uyuyorken yapılır ve o iş esnasında bebeğin uyanması en istemediğimiz şeydir :)

Aynı şekilde homend'in standlı bir ürününün de çok sesli bir videosunu izledim.

O kadar uzun süre aradım o kadar araştırdım ki soğudum bu işten.

En sonunda normal bir el mikseri aldım çıktım işin içinden.


Standlı mikser hayalim de diğer kararlarım gibi rafa kalktı.

ASLINI alamıyorsan benzerini ALMA Hayal. Hayat kuralım bu..

Tavsiyem mutlaka tecrübe etmeniz. Belki siz benim kadar rahatsız olmazsınız..


Yorumlar

  1. merhabalar. öncelikle objektif yorum konusunda çok haklısınız. insanlar bu tür bloglara güvenerek satın alma kararı verebiliyorlar. tabii bu durum da firmaların pazarlama departmanlarının çok işine geliyor ama blogger'ların objektif olmaları bence etik bir mesele. reklam yapmak isteyen tabii ki yapabilir, sonuçta blog içeriklerini oluşturmak ciddi bir emek istiyor ve bu emeğinizin karşılığını almak en doğal hakkınız. ama reklam içeriklerinin doğal bir kullanıcı yorumu üslubunda olmaması, okurlara neyin reklam neyin yorum olduğunun belirtilmesi lazım. size gönderilen bir ürünü tarafsız olarak kullanıp artısıyla eksisiyle anlatmanız en doğrusu olacaktır diye düşünüyorum. tabii bunu söylemek kolay da, yapmak ne kadar mümkün bilemiyorum. özellikle de muhafazakar bir üsluba sahip, dini konulara da değinen bir anne-yemek blogunda (ismini vermeye lüzum görmüyorum, zaten bu tarz birçok blog var ünlü olan herkes biliyordur) piyasadan parasıyla satın alınıp da çok beğenilmiş gibi ürün tanıtılıyor olması insanın kafasını karıştırıyor.

    arzum konusuna gelince, ben de ar183 pasto ürününü eşimin çeyizi için aldım zamanında. daha yeni açtık, ve altının dönmediğini fark ettik. artık iade de edemeyeceğimizden kullanıyoruz. kullanırken de şunu fark ettik: hamur belli bir kıvama geldiğinde, bilhassa da çırpma aparatı takılı olduğunda, motorun yaptığı etki ile alt kısım dönmeye başlıyor. yani alt kısım serbest dönüş sağlayan bir zemine oturtulmuş, böylece üstteki çırpıcı döndükçe alt kısmın da dönmesi sağlanmış. tabii buna gerçekten alt kısmın dönme özelliği var denir mi, hayır. ama hiç dönmüyor da değil. hamuru bırakıp diğer işlerinize bakabilmenizi sağlayacak kadar dönüyor. idare eder yani.

    alt kısmın oturduğu parça standa bir vida ile bağlı. elimden bu tür işler geldiği için, oraya bir motor takıp motoru da üstteki hız switchine bağlayıp dönme özelliği katmayı planlıyorum. ama bu tür bir modifikasyon yapamayacaksanız çok da alınacak bir ürün maalesef değil. hem elimde kullanabileyim normal mixer olarak, hem de taktığımda standlı olarak da çalışsın, alt kısmı fazla dönmese de olur diyorsanız alınabilir ancak.

    blogunuz için de başarılar dilerim. iyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam, yorumunuz faydalı olacak kullanıcılar için bu bir fikir olacaktır. Ben sadece açıp ürünü çalıştırdım. Dönmediğini farkettim ve iade ettim. Açıkçası kasesinin ısıya dayanıklı olduğu sandığım için de yanıldım çünkü altında plastik parçası vardı. Ve ben en çok ürünün tasarımını beğenmiştim. Tabi ihtiyacımı karşılamayınca tasarım pek işime yaramadı.

      Dediğiniz gibi bahsettiğiniz bloggerları bildiğim için (ve o reklamları ne miktarda paralar alarak yaptıklarını da bildiğim için) çok da tarafsız olamayacakları kanısındayım.

      Tekrar teşekkürler..

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Orijinal Damla Çikolatalı Yumuş Kurabiye Nam-ı Diğer: Chewy Gum Chocolate Chip Cookies!

Doğal Doğum Şeysi..

Tonalin CLA ve L-Carnitin Kullanımı ile Kilo Verme / Zayıflama