Bebek İhtiyaç Listesi - Anne İhtiyaç Listesi




Dikkat! Aşırı derecede reklam içerir :)

Anne olacak arkadaşlarıma e-posta ile gönderdiğim ve gün geçtikçe yenilediğim güncellediğim bebek ihtiyaç listesini paylaşmaya karar verdim.

Umarım birilerinin işini görür.



İşte Bebek İhtiyaç Listesi ve alışveriş yaptığım bazı markalar 


Çatlak kremleri için ise aşağıdaki eczaneden çok uygun fiyatlar bulabilirsiniz.
http://www.dermoeczanem.com/catinfo.asp?mrk=1&src=&Submit=Ara&cid=25&brw=0

Mustela + Lierac ve Bio Oil'i dönüşümlü kullanmanızı öneririm. Özellikle Bio oil ile çok geç tanıştığım için çok üzüldüm. Bilseydim Hamileliğimin başından beri kullanırdım. Çok fazla olumlu yorum okudum.

Hamile giyim konusunda çok şanslıydım çünkü 8. ayıma kadar karnım hiç çıkmadı :) Ama 8. ayımda sırf 1,5 ay giymek için gebe gibi çok pahalı markalardan alışveriş yapmak istemedim açıkçası. En uygun ve şık hamile pantolonunu C&A markasından buldum.
 

Bebek odası konusunda ben etsy.com'dan alışveriş yaptım dekorasyon için.
Sepetler şilteler, yatak etekleri nevresimler halılar çok çok iyiler.

https://www.etsy.com/search?q=baby%20nursery&order=most_relevant&ship_to=TR
http://www.etsy.com/search/handmade/housewares/bedroom/quilt?q=baby&view_type=gallery&ship_to=TR

gibi..

Aynı şekilde Zara Home'un da nevresim takımları ve yatak örtülerinden memnunum.
English home ve mothercare yine tavsiyem..Son tavsiyem ise hayal ötesi tasarımları ile candykirbydesign! Sipariş ile gönderim yapıyorlar. İnanılmaz güzel ürünleri var.
Giyim giyecek konusunda dediğim gibi aslında mothercare'in kendi sayfasından alışveriş vardı o çok iyiydi.
Hesaplıydı. Tekrar türkiyeye kargo gönderirlermi bilmiyorum hiç.
Ralph Lauren de eskiden kargo yapıyormuş ona ben de yetişemedim :(
gördükçe içim gidiyor :(((



Neyse :)
Giysi konusunda Havuzlu Han'da Chicco'nun indirimli yeni sezon ürünlerini bulabilirsiniz Nakit ödeme yaparsan daha bir artıyor indirim :)
Onun dışında %100 Pamuk olan kusma bezleri ve omuz bezleri alt pijamalar  tulumlar var çok uygun fiyatlara var diğer mağazalarda yine havuzlu handa.. çok alma ama yine de 3er tane almanızı tavsiye ederim. (0-3 ay için 3 tane newborn için 3 tane şeklinde çabuk büyüyorlar çünkü :))
Nuubathegang.com + osh kosh bi'gosh carters tulumlar ceketler ayakkabılar! UNNADO.com, momsperry, gibi gibi bebek sitelerine üye olabilirsiniz..
diğer markalar:
Zara, H&M, Gap, Bubba, Mr. Uky, Bubba, Carter's, Debenhams, Tchibo, Cos, Decathlon, La Loi, BrandZoo, superfussy Nautica, Old Navy, Converse
C&A Markasının bebek bölümünün çeşitliliği ve organic serisi de çok iyi. Ve yine uygun.
Ve H&M! Bebek ürünleri muhteşem :) ben zaten giyim konusunda sıkı bi takipçisiyim bir de bebek reyonu eklendi sıraya :)))

Bu arada çok düşünemediğim pişman olduğum birşey en az 5 er tane eldivenleri olsun. Çabuk pisleniyor.
Yıkayıp kurulamak ütülemek zaman aldığı için elleri açıkta kaldığı oluyor. O zaman da yüzlerini çiziyorlar.

Biberon için Kolik önleyici Dr Browns öneririm. Cam olanından. 
Ben emzikleri biberonları alt açmaları oradan aldım.
Ebay'a gelince ebayın kallitesinden çok emin değilim çoğu çin malı giysiler var.
Yıkanma olayına gelince ben Puj Tub aldım çok memnun kaldım.
Belimden dolayı eğilip kalkamadığım için bu çok kullanışlı ve pratik geldi.

Büyüyünce ne olacak diyeceksin, küvet aldık fakat bi zamana kadar file ile idare ettik.. belimden dolayı bi zamandan sonra da benimle duşa girdi :)))
şimdi duşa kabin için şezlonglar var daha ilerde ondan da düşünebilirsiniz..
Tırnak makası yerine mutlaka bu sivri uçlu (kuaförlerin manikürde kullandığı eğri uçlu küçük makaslardan)
kullanmanız gerekiyor. Yada normal küçük makas. Tırnak makası etlerini sıkıştırabiliyor çünkü. Ama yine de sonrası için o da lazım olacak..
Bebek bezi mutlaka Prima Premium Care MAKSİMUM alerjernik koruma onda var..
Pudra kokulu olanlar allerji yapabiliyor.
BEBEK BAKIM ÜRÜNLERİ kesinlikle Mustela. DERMONETTOYANT ve MUSTELA KÖPÜK ŞAMPUAN. Kremi Hydra BEBE..
Biberonlar için Sterilize aleti almadım. Gerek duymadım kaynatmak daha temiz geldi bana..
Dönence falan da almadım mesela gereksiz yer israfı geldi.. Zaten Kaan hiç (gerçekten hiç) sırt üstü yatmadı.. 4 ay omzumda uyudu.. iyi ki de almamışım dedim :)

Bebek ilk adımlarını attığında strite ride veya pediped ten anatomik ayakkabı alabilirsiniz. Yürümesini hızlandıracaktır. Ya da Freshly picked, potato feets ve kinghooshoes gibi markalardan yurtdışından sipariş ile çarık modelinde deri patikler getirtebilirsiniz.. Ayakkabı mevzuunu bir sonraki postta anlatacağım.

Gibi :))) Şimdilik alışveriş yerleri bunlar. Ama bişeyi almadan önce mutlaka internetten araştırın derim.
Çünkü gördüğüm o ki çok daha ucuzunu bulabiliyosunuz. Mesela en çok tercih edilen süt pompası medela swing 370-390 tl arası bir fiyatı var.
ben 320'e buldum. Zaten amazonda da 300 e satılıyordu. Araştırmak gerekiyor.

Size bir de anne ve bebek için gerekli bir normal liste bir de hastane listesi yayınlıyorum.
(Bana da bir arkadaşım atmıştı) Mutlaka inceleyin. 6. aydan itibaren  o çantanız hazır olmalı kapıda ya da arabada :) BEN GEREK DUYMADIKLARIMI YAZDIM.
Tavsiyem MUTLAKA BU LİSTEYİ ÇIKTI ALMANIZ* ve yanınızda bulundurun. Aldıklarınızı, çantaya koyduklarınızı işaretlerseniz daha kolay olur ;)

Aşağıda genel olarak ihtiyaç duyacağınız şeylerin listesi var.













Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Orijinal Damla Çikolatalı Yumuş Kurabiye Nam-ı Diğer: Chewy Gum Chocolate Chip Cookies!

Doğal Doğum Şeysi..

Tonalin CLA ve L-Carnitin Kullanımı ile Kilo Verme / Zayıflama