Sosyal Medya'da Yeni Trend: Oruç saatinde yemek paylaşanı linç etme keyfi!

Biraz önce tarifini verdiğim kurabiye postumu facebook sayfamda paylaştım. Sonradan dank etti ki oruç saatindeyiz! Önce bir üzüldüm. "Silsem mi?" dedim, sonra dedim ki: "Bu bi tarif! Bir keyif fotoğrafı değil ki? Yapsınlar diye tarif veriyorum tam tersi. Hem ne olcak ki benim oruçlu olduğum gün de onlar bana yemek fotoğrafı paylaşsınlar ödeşelim" dedim içimden :)

Ayrıca keyif fotoğrafı olsa ne olurdu? Evet biraz ayıp olurdu göze sokmak ama yine de bir suç, büyük bir hata değil..Düşünce farklılığı sadece..

Yine aynı şey oldu. Yargılanmaktan korktum. Çünkü insanlar hiç durmadan yargılıyor. Niye benim gibi değilsin diyor. Benim gibi değilsen benim gibi olmadığını gözüme sokmayacaksın diyor. Diyor da diyor..

İnstagramdan takip ettiğim bir blogger sadece çektiği bir kahve fotoğrafı yüzünden yemediği laf kalmadı.. Böyle olunca yaptığımız herşeyde yargılanmaktan korkar olduk.

En azından ben öyleyim. Bir başka aşçı paylaştığı tarif yüzünden pardon saati* yüzünden sosyal medyada linç ediliyor.


Bu konu neresinden tutarsak tutalım çözümü olmayan bir konu. Orucu olan insan o zaman bakmasın bu resimlere diyemeyiz çünkü artık sosyal medya hayatımızın çok içinde. Oruç tutmayan insan yemek fotoğrafı paylaşmasın diyemeyiz aşırı düşüncelilik göstermek zorunda değil. Ama belki saatlerine dikkat ederek kimseyi üzmeyecek bir yol bulunabilir.


Siz ne düşünüyorsunuz?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Orijinal Damla Çikolatalı Yumuş Kurabiye Nam-ı Diğer: Chewy Gum Chocolate Chip Cookies!

Doğal Doğum Şeysi..

Tonalin CLA ve L-Carnitin Kullanımı ile Kilo Verme / Zayıflama