Bebek Plaj Modası :)

İnstagram hesabımda paylaştığım "Tospik the Coastal Baby" fotoğrafından sonra o kadar çok arkadaşımdan soru aldım ki yüzeysel olarak açıklamak yerine  blogta anlatmaya karar verdim. Örnekli, tecrübe edilmiş ve açıklayıcı haliyle :)


Tatil çantasında neler olacağını anlatmaya başlamayacağım tabiki, bebekle tatile gidiyorsanız komple odasını çantaya sığdırıyorsunuz bir şekilde çünkü! :)

Mevzu bahis çocuk olunca ne alırsak alalım giyebilecekleri zaman (çok hızlı büyüdüklerinden ötürü) çok kısıtlı oluyor. O yüzden de hem şık hem de cep yakmayan ürünler tercih etmeye çalıştım.

Aşağıda ürünlerin markalarını ve aldığım yerleri listeliyorum. Altlarına da kullanılabilirlikleri ile ilgili yorumlarımı..

Sevgiler :)

Kot ve Mint Yeşili Rengi Şapkalar H&M
Kumsalda ve güneşli her yerde kullanabildiğim çok rahat pamuklu şapkalar. Kaan gibi terleyen çocuklar için ideal. Fakat malesef denize girmek için çok uygun değiller. Pamuklu oldukları için çok su çekiyorlar ve çok hızlı kurumuyorlar haliyle :)
Aşağıda göstereceğim ensesini korumaya da yardımcı deniz şapkalarını almadığım için pişman oldum. Decathlon'da bulabilirsiniz.





Mavi&Sarı Terlikler Crocs

Havuzda oynamasına yardımcı yüzen banyo arkadaşları Joker Baby

Yeşil Yıldızlı Mavi UV Korumalı Mayo Tchibo
Kaan en az benim kadar beyaz ve hassas. O yüzden iyi korunması gerekiyor.
Korumasından çok memnun kaldım.
Benzerleri yine Decathlonda da mevcut.




Üst sol karedeki gözlük Mothercare.

Sağ Üst: Mayo Yurtdışından. Oldum olası sevmişimdir eski erkek mayolarını. Bu mayoyu kaan doğmadan çok önce almıştım :)



Güneş Kremi ve After Sun Mustela 50+. Güneş kremi Kaan öğlenleri parka giderken de sürdüğü güneş kremi olduğu için yaklaşık 4-5 aydır açıktı. Kokusu beni biraz bozdu. Ama herhangi bir sorun yaşamadık. Yanımıza nolur nolmaz diye aldığımız Garnier Ambre Solaire Çocuk Spreyini de bol bol kullandım. Memnun da kaldım. Kendim de onu kullanıyorum zaten :)

Parmak arası terlikleri Eminönünde Havuzlu Han'da bulmuştum. Giysin diye değil komiklik olsun diye almıştım ve gerçekten bize büyük komiklik oldu :))

Sol Alt: Deniz Patikleri SlipStop. Kesinlikle ve de kesinlikle almanız gereken bir ürün. ÜStü hemen kuruyan bir kumaş altı ise deri kaplı bir taban. İnstagramda bir arkadaşımın önerisi ile tanıştım tanıştığım için inanılmaz mutlu olduğum bir ürün. Kumsalda cayır cayır yanan kumların üzerinde uçar gibi yürümesine sebep oldu Kaanın.  Onun dışında havuz başında da ıslak zemin üzerinde kaymaması ile de çocuğu özgür bırakmamıza sebep oldu. Aman kaydı düşecek derdi olmadan :)

Lacivert Slip Mayo: Finis

Çilekli güneş Korumalı Can Simidi ve Havuzumuz İntex.


Suluk ise Avent'ten. Sıcaklarda bol bol su içmeleri gerektiği için yanımızdan ayırmıyoruz. Fakat doğrusunu söylemek gerekirse bu üründen çok memnun değilim. Çünkü damlatmaz yapıcaz diye öyle teknikler uygulamışlarki çocuk suyu çekeceğim diye damaklarını patlatıyor :/ Çok zor geliyor su. Ve yoruluyor. Sonra yine normal bardaktan vermek zorunda kalıyoruz. Tavsiye edemeyeceğim malesef.


Son olarak son Fotoğraftaki gözlüklerimiz Vintage Oilily Marka :)) Kaan'ın dayısının bebekliğinden kalma. Bir zamanlar Oilily markası Türkiye piyasasına girmiş ve sanırım çok da tutunamamıştı. Belki internetten getirtilebilir.


Yine keşfettiğim şeyler olursa yazacağım.

Maksat fikir olsun :)






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Orijinal Damla Çikolatalı Yumuş Kurabiye Nam-ı Diğer: Chewy Gum Chocolate Chip Cookies!

Doğal Doğum Şeysi..

Tonalin CLA ve L-Carnitin Kullanımı ile Kilo Verme / Zayıflama