Este Lauder Modern Muse - İlham Kaynağı olun



Zamanları, anıları kokuyla hatırladığım doğrudur.. Her anıya ait kokum vardır.. Bu bir parfüm kokusu olabilir ya da deniz kokusu, ya da yemek kokusu.. Yaşadığım anıları o kokuya hapsediyor o kokuyu duyduğumda o anlara tekrar gidebiliyorum..


Modern Muse harika ötesi bir koku değil belki.. Ama filmi oldukça başarılı. Benim gibi anlara koku ile anlam katanlar için ideal..

Kokusuna gelince ilk sıkıldığında "Ay bu tam annemlik!" dediğim ama zaman geçtikçe fikrimi "Allah allah güzel mi kokuyor ne? ye çevirmiş en sonunda da "Ya ben alayım en iyisi bunu kolumu koklaya koklaya incelttim." dediğim bir koku.. :)


Aynı anda Chloe - Love'ı da diğer koluma denemiştim ikisini birden çok sevdim. Chloe-Love tam pudra düşkünlerine ait bir koku.. Oldum olası pudra kokulu parfüm aramışımdır. Anlatırken de "yani böyle pudra gibi koksun ama yaşlı işi gibi ağır da olmasın" açıklamamın karşılığında Love'ı üretmişler gibi.. Tek sorunu 5 saat sonunda malesef kolumda Chloe-Love dan eser kalmamıştı. Fakat Modern Muse hala kokuyor, daha çok yaklaşıp daha çok koklama isteği uyandırıyordu..

İlk olarak antalyada denediğim için bu iki kokuyu her duyduğumda Antalya'ya gidip geleceğim.. Lütfen müsait olduğunuzda deneyin.. Bakalım siz de beğenecek misiniz?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Orijinal Damla Çikolatalı Yumuş Kurabiye Nam-ı Diğer: Chewy Gum Chocolate Chip Cookies!

Doğal Doğum Şeysi..

Tonalin CLA ve L-Carnitin Kullanımı ile Kilo Verme / Zayıflama