Gestapo Rejimi'nde Taze Fasulye

Çocuk benimle yemiyor iyi mi!

Bayan Klara gün içinde ne verse seve seve çoğu zaman itirazsız misler gibi yediğini anlatıyor.

-"Aynı çocuktan mı bahsediyoruz, kaan mı?" diyorum.

-"Evet bugün seve seve bir tabak taze fasulyesini yedi.. Üstüne yoğurt oh.." diyor..

Kaan'a pis bir bakış atıyorum.. gülümsüyorum. Hani o sinsi gülüş emojisi gibi..

(Benimle asla sebze yemediği için ben akşamları ona habire yiyebilmesi için aperatif üretme çabasına giriyordum.)

Akşam dayıyorum önüne taze fasulyeyi.

Yemiyor.

Kaldırıyorum.

İnat ediyor, aç yatıyor.

Tamam diyorum.

Ertesi gün önüne yine aynı yemeği koyuyorum.

Afiyetle yiyor.




Demek ki oluyormuş.. (Sinsi gülüş sımaylisi)




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Orijinal Damla Çikolatalı Yumuş Kurabiye Nam-ı Diğer: Chewy Gum Chocolate Chip Cookies!

Doğal Doğum Şeysi..

Tonalin CLA ve L-Carnitin Kullanımı ile Kilo Verme / Zayıflama