Hollanda Saç Örgüsü (dışa doğru) - Dutch Braid



Bu ara saç örgülerine fena halde takılmış vaziyetteyim. Biraz vaktim olsa (ve üşengeçliğim tutmasa:)) hergün saçlarımı değişik değişik örüp çıkma hayalleri kuruyorum.. Tabi bunun için anladığım kadarıyla benim ki kadar ince ve düz olmayan, çok da kalın ve kabarık da olmayan orta halli saçlarınız olması gerekiyor. Bu konuda ne kadar video izlediysem çok şık sonuç almak için videodaki modellerin genelde saçları hazır fönlü oluyor..

Dedim ya serde üşengeçlik var.. :) Ben zaten her gün saçlarıma fön çekebilecek olsam bir de kalkıp üstüne örgüyle uğraşmam sanırım :))

Dutch örgü şekli çok hoşuma gitti. Eski tip örgülerdense dışarı doğru daha havalı daha trend bir görüntü sağlıyor.. Normal örgüden tek farkı içe doğru örmek değil dışa doğru örmek.. Arada bir deneyip tecrübe kazanmak gerekiyor..

Umarım beğenirsiniz..




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Orijinal Damla Çikolatalı Yumuş Kurabiye Nam-ı Diğer: Chewy Gum Chocolate Chip Cookies!

Doğal Doğum Şeysi..

Tonalin CLA ve L-Carnitin Kullanımı ile Kilo Verme / Zayıflama