Bebekler için Ninnili Müzik Kutusu




Yeni anne olan arkadaşlarımdan bu konu da çok soru aldım.. Ben ilk başta düşünememiş baya baya zorluk çekmiştim kaan'ı uyutmaya çalışırken..

Gerçi bizim başka sıkıntılarımız da vardı ya neyse :)

Sonra bayan Klara'nın gelişiyle durum biraz daha disiplin ve düzen kazandı..

Müzik kutusu şart dedi. Uçarak gidip en iyisinden bitane aldım.

En iyisinin ne olacağını nerden mi biliyordum? Pahalı olanı en iyisiydi işte! (!)



Chicco marka projektörlü ışıklı mışıklı bir müzik kutusu..  1 gün bile dayanamadım. Müzikleri iç bayıltıcı (gıyyygıyy gııaayy) projektörü gereksiz.. (en azından kaan ve benim için)

Her anne babanın düştüğü hataya düşmüş "Bir kere alacağım iyisi olsun" mantığıyla hareket etmiştim..

Hemen geri götürdüm zaten sesi de gidip gelmeye başladı pil değiştirmeme rağmen.. Yanında, ondan 10 tl daha ucuz olan todizoo marka müzik kutusunu gördüm.. Renkleri sevimsiz ama müziği güzeldi.. baya oturup 15 dk dinlemişliğim var.. Yalnız dalga geçmeyin çocuğun müzik kulağının gelişmesi sizin ona çöp gibi şeyleri dinletmemenizden geçer ;)

Evet bu iyiydi.. Hemen aldım. Aldığım günden beri kaan onunla uyuyor.. Açıyoruz hadi bakalım iyi uykular diyoruz. Ve odadan çıkıyoruz.

Bu sorun yaratmadığı/yaratmayacağı anlamına gelmiyor tabi :)) Yaygarayı bastığı çok oldu..

Ama bir şekilde alıştı.. Şimdi onun olmadığı bir misafirlikte ya da dışarda bi yerde uyuyacağı zaman bir müzik arıyor. O zaman da youtube ta bulduğum bu devasa parça kurtarıcım oluyor.. Açıyorum telefondan bakıyorum keyfime :)




İnşallah sizin de işinize yarar :)

Öperin



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Orijinal Damla Çikolatalı Yumuş Kurabiye Nam-ı Diğer: Chewy Gum Chocolate Chip Cookies!

Doğal Doğum Şeysi..

Tonalin CLA ve L-Carnitin Kullanımı ile Kilo Verme / Zayıflama