İstersem yarısı yenmiş tereyağına taparım, istersem kulpu kırık çaydanlığa taparım.. Keyif benim değil mi?



Benim dinim çok basit: Benim dinim iyilik! 
Benim dinim saygı.. 

Uzun zamandır bozuğum.. Bi 10 yıldır falan.. İnsanlar iktidarın değişmesiyle birlikte (ya korkuyla ya da bile isteye) davranış biçimlerini değiştirdiler.

Bu olay beni çok bozdu..

Bozdu çok net..

Hem Atatürkçü/Laik, hem müslüman olunmaz yorumlarınız bozdu.. 

Artık muhabbet arasında bütün müslümanlardan düşmanmış, tarikatmış, şeriatmış gibi davranılması çok bozdu.

Yeni tanıştığım kişilerin yanında dinimden çok bahsetmezsem sorun (yanlış anlaşılma) yaşamam rahatlığı çok bozdu..

Yıllarca kitapları, tarihi yalamış yutmuş çok akıllı bilgili insanların bile (SIRF tarihte kürtlere de zulüm edildiğini, onların bilerek geri bırakıldığını bildiği için) komşusunu vuran kürt vatandaşını bile savunacak raddeye gelip eskaza bismillah diyen birini  "aha tarikat bu öldürün bunu yaşamasın bunlar!" diye parmakla göstermesi bozdu.

Lgbt'ler için, ağaç için, çevre için, haksızca öldürülmüş bir çocuk için, azınlıklar için, ortalığı ayağa kaldıran kesimin (bu başkaldırılarda ben de vardım) söz konusu müslümanlara gelince "bunlar şeriat getirecek" bunlar ölse de olur düşüncesi bozdu..

Herkesin dinine diline saygı gösterilmesi gerektiğini savunmak için sokaklara dökülüp hepimiz ERMENİYİZ diyebilenlerin (ki bunu da hepbirlikte dedik) biz kurban keserken bize katliamcı demeleri bozdu..

Kısacası Ben herkesin fikrine, inancına, kültürüne saygı duyarken aynı saygıyı görememek çok bozdu..

"Ya senin ne işin var allasen akp yürüyüşünde saçma saçma hareketler yapıyosun! Sen Atatürkçü adamsın" diye azar kaydığım akrabam "Biz yürürken restoranlardan bize rakı kadehi kaldırıp salladılar yürüyeceğim yoksa da yürüyeceğim ulan!" demesi bozdu..

Çok basit bir şey söyleyim mi size: Ben Müslümanım.
Tanımayanlar için: dua da ediyorum, rakı da içiyorum, espri de yapıyorum, dekolte de giyiyorum, erkeklerle de konuşuyorum.
 
(Eğer becerebilirseniz benim inancım hakkında hiçbir yorum yapmayın şu an kafanızda.)
İnanıyorum ki kaçmış çoraba tapıyorum deseydik daha fazla destek görürdük sizden..
"insanlar istediği şeylere inanabilir halla hallaaa"rınız büyük destek olurdu..


Hani soruyorsunuz ya insanlık ne zaman düzelecek diye:

Hem laik olup hem müslümanım dediğimizde "O müslümanlık değil, bu müslümanlık değil"lerinizi kendinize saklayıp insanların tercihlerine saygı duymayı öğrendiğiniz gün güzel olacak herşey!




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Orijinal Damla Çikolatalı Yumuş Kurabiye Nam-ı Diğer: Chewy Gum Chocolate Chip Cookies!

Doğal Doğum Şeysi..

Tonalin CLA ve L-Carnitin Kullanımı ile Kilo Verme / Zayıflama