100 Fotoğrafla Evden Çalışan Annenin Bir Günü.. ^^



Geçen gün internette bu şekilde dolaşan bir post gördüm.. Çok ilgilenmedim.

Ev hanımlarına hep hayranlık duymuşumdur. Çünkü ben evde kalınca ne yapacağını şaşırıp hiçbişey yapanlardanım :) Evet hiçbişey.. Çünkü ev kendi kendine iş çıkartır (ay dur çamaşır atayım, ay dur şu kalan ütüleri yapayım.. Ay emine ablayı mı çağırsam ev de pis gibi vs..) ve "bigün bi tatilim olursa şu çekmeceleri düzenlerim, ne biliyim şu filmleri sıralarım, albümleri düzenlerim" planlarım hep suya düşer.. Sonra geriye bi bakarım hiç bişey yapmamışım gibi gelir..

Pazartesi günü Bayan Klara rahatsızlık dolayısıyla gelemedi.
Ani bir haber olduğu için evde kalıp hem Kaan'a bakıp hem de işleri evden yapmak zorunda kaldım.

Sonra aklıma o gördüğüm post geldi.. "Madem öyle, bu bir günü nasıl geçirdim onu en başından en sonuna kadar 100 fotoğrafla anlatayım" dedim.


Yorucu ama eğlenceli bir gün oldu.

Fotoğraflar profesyonelce çekilmedi. Ama bir annenin evde bir günü nasıl geçiyor bence güzel özetledi.. Beyler! Hani soruyorsunuz ya bütün gün evde ne yaptın diye, böyle buyrun.. :)

Sabah 6.00'da koğuş kalk yapıldı.. ve mesaimiz başladı :)
Bir takım yoğun kokular eşliğinde :)
Yo yo.. sabah sabah uğraşamayacağım :/
kahvaltı faslı.. evde hiçbişey kalmamış.. bi pazar yapmalı..
Anne kendine de bişeyler hazırlasın..
kahvaltım gelecek mi yoksa ben dışarıdan mı sipariş vereyim bakışları?
:)
Nihayet.. Şimdi anneye nasıl eziyet olurum biraz onu düşünelim :)
Kaanla uğraşırken içemediğim kahve.
Kahvaltı bitti.. kaanın deyimiyle "Bizileyelim!" :))  çocuğunuz sizde neyi görürse onu yapar volume 1.

üstümüzü değişelim.. fakat o şapka biraz yazlık gibi geldi bana..
Tuvalette yardıma ihtiyacın olursa burdayım annecim.. ;) kıpss

bulaşık makinesini boşaltalım..
evet.

kalabalık olmadan erkenden pazara doğru yola çıkalım..


Tam yolun ortasında mail gelsin iş sorsunlar.. Kenara çekip iş konuşalım.. çocuk donsun falan :)
Biraz yürüyüp tekrar telefon molası..
ve sonunda pazardayız. Saat: 08.00 Pazarcılarla beraber açıyoruz pazarı..




Biraz ince giydirmiştim.. iyi ki yanımıza montunu almışım.. Eldivenleri de pazardan aldım.. Rengine falan bakmadım artık.. baya soğuktu..


Alışverişi tamamladık.. dönelim anne!

dönüş yolunda bir telefon konuşması daha..
eve geldik.. silme çocum yerleri..
yatağı toplayalım..
Kocanın "başucu bardakları" isimli koleksiyonunu toplayalım..
heyo birilerinin uykusu mu gelmiş?
Günün 1. uykusu için işlem tamam!
Ortalık da dağılmasaymış o zaman...
bi gözgöze gelme anı.. köpüğü kaçan kahveden manidar bakışlar..

yerdeki çarşafı değiştirmeli..

Hatta kaan uyumuşken bi çamaşır atmalı.. "çamaşır atmak" ne garip bir deyim :/ :)

nihayet iş başı.. Saat:08.45

Twitter'da haberlere göz atalım...
tamam tamam bu sefer gerçekten başlıyorum..:)

yerimden kalkmayayım diye adeta bir nene gibi herşeyi yanıbaşımda hazır etme alışkanlıklarım.. burayı biraz toplamalıyım.. evet..


o "birileri" çok bile uyudu..


kalkar kalkmaz dağıtma çocum..
all you need is d vitamini..


ben bulaşıkları toplarken o yemek yapıyor..
aaghh..


böyle daha iyi ;)



uzun süre sessiz kalmasından şüphelendim ve kendisini içerde bu şekilde buldum :)))
 

Çocuğunuz sizde neyi görürse onu yapar volume 2.
anlatıyor..
koltuktan düşmeyeydi iyidi..:/ ekmek basalım




çamaşır bitmiş bi saattir bekliyo..

kurutmaya atalım.
sen bi durma e mi?! Kötek Time
"e-" olmuş o yüzdenmiş.. :)






öğlen yemeği zamanı.. mısır ekmeği krutonlu balkabağı çorbası ve balık..
 
o da yemek yapıyor..

kendisi yicekmiş azıtmaları..


Günün ikinci park zamanı.. Birinci Pazar yüzünden hızlandırılmış oldu. foto çekemedim tabi :)

havaların soğumasıyla çocuklarını salmayan annelere selam olsun!
Sayenizde parklar bize kalıyor :)))


eve geldik.. kurutma da bitmiş.. şimdi bunları bi ütüden geçirmek gerek..


ama bunu ortadan kaldırmak gerek :))

günün ikinci uykusu için de işlem tamam!
hızlandırılmış ütü time..

son kalan işleri de bitirelim..
kesiyorlar mübarek :))
hızlı şarj :))


keyfi gelmeyecek gibi...
biraz boğuşalım..
biraz rahatladık gibi..


evet bu rahatlattı.. hatta fazla rahatlattı bir takım kokular alıyorum :)

Gel altına temiz bi sayfa açalım :)
Sonra o sayfayı doldurman için yardımcı olalım :D
tavşan kardeş ile dans zamanı.. ayağının teki nerede düdük?


lalalala


az sevgi pliz öyle kuru kuru foto çekmekle anne olunmuyor..



olley baba geldi! bu olley benim mutluluk nidam bu arada onun değil :D


yemekler yapılsın...
kaan da yemek yapsınmış.. peki tamam..
annesi toplasın..
akşam yemeğini baba yedirsin..


anne biraz hava almaya çıksın..

döndüğünde bu manzarayla karşılaşsın.. :)
ortalığı toplayıp aşureye koyulsun..



baba bebek eylesin..


ince ve kalın notaları öğretsin..


anne biraz dinlensin..



3. ve günün son uykusu işlemi de tamam :) Saat:08.30



3 saat sonra aşureler de hazır.. Saat 11 de dağıtıma hazırız :))


sabah yaptığımız yatağı bozma zamanı.. itiraf ediyorum foto çekmeye üşendim artık günün sonunda :)) bunu bugün çektim.. iyi gecelerr





Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Orijinal Damla Çikolatalı Yumuş Kurabiye Nam-ı Diğer: Chewy Gum Chocolate Chip Cookies!

Doğal Doğum Şeysi..

Tonalin CLA ve L-Carnitin Kullanımı ile Kilo Verme / Zayıflama