Fenerbahçe parkı - Çocukla Gezilecek Yerler - Doğumgünü İçin Piknik Yeri

Fenerbahçe Parkı

Ailecek toplaşıp piknikte Kaan'ın doğumgününü kutlayalım istiyoruz. 

Bunun için önce heybeliadayı seçtik. Ama sonra elimizde malzemeler çantalar, bebek arabası vs olacağı için o ihtimali başka bir zamana bıraktık.. 

Dün arkadaşım Fenerbahçe Parkına hiç gittin mi diye sordu.. 
Hiç gitmediğim, muhtemelen gitseydim bu zamana kadar içinden çıkmayacağım bir park..

Dün akşam alelacele gidip bir mekan araştırması yaptım.

Bugüne kadar böyle bir yere nasıl gitmemişim? 

Nasıl başkası tarafından önerilmemiş içim yandı. 

Bundan sonra beni oradan toplarsınız söyleyim :) 

Haftasonu da kaanın doğumgününü orada kutlamayı planlıyorum..

İnşallah hava güzel olursa oradayız.. bekleriz :)
Fenerbahçe Parkı







Fenerbahçe Parkı

Fenerbahçe Parkı



Fenerbahçe Parkı

Fenerbahçe Parkı

Fenerbahçe Parkı

Fenerbahçe Parkı

Fenerbahçe Parkı

Fenerbahçe Parkı

Fenerbahçe Parkı

Yorumlar

  1. Fenerbahçe Parkı çok güzel bir yer. Doğma büyüme Kadıköy'lü olmama rağmen çok geç fark ettim. Kafa dinlemek için sakin bir ortam arayanlar için bulunmaz bir nimet. Bu güzel yazınızı okumaktan keyif aldım. Fenerbahçe parkı ile ilgili benimde bir yazım var. https://www.geziyerler.com/fenerbahce-parki adresinde görülebilir. Gezmeyi seviyorsanız sizi de sayfama beklerim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Orijinal Damla Çikolatalı Yumuş Kurabiye Nam-ı Diğer: Chewy Gum Chocolate Chip Cookies!

Doğal Doğum Şeysi..

Tonalin CLA ve L-Carnitin Kullanımı ile Kilo Verme / Zayıflama