Bir Başkasının "Keşke"si Sizin "İyi ki"niz Olabilir

Dün yazdığım doğum hikayemi yazmadan önce bu konu hakkında minik çaplı bir araştırma yaptım.. Başka anneler ne demişti neler yaşamıştı acaba diye..

Aman tanrım! Asıyorlar! kesiyorlar! Hastaneleri yakıyorlar!

Neden objektif olamıyor insanlar anlayamıyorum.. Ben bu doğum yazısını yazmak için 2 sene bekledim o lohusa psikolojisinden çıkmak için. Çünkü o ruh haliyle bebeği sadece yıkayışlarını bile hıçkıra hıçkıra ağlayarak izlediğimi hatırlıyorum "bebeğe eziyet ediyorlar öyle mi yıkanır" :'( diye.. (Videosu var çok komik :)) Halbuki 3 gün sonra ben de aynı şekilde yıkayacaktım çocuğu..

Sözüm o ki herkesin anlık duygularına da kapılmamak lazım.. Özellikle duygularının esiri olarak yazılan yazılara..

İnsanların belki faydalanacağı hastaneleri, doktorları böyle böyle gömüyorlar..

Ayrıca çok bilmek de iyi değil bence.. Neymiş bir tanesi gidip doğum katında bebeklerin bir odaya toplandığını görmüş doktor bir seferde gelip baksın diye çocukları annelerinden tam YARIMSAAATTT ayrı tutmuşlar!! CAHHİLLEER AYMAZLAAARR NASIL BİLMEZLEERR BİR YAVRU ANASINDAN AYRI TUTULMAMALLIII! lar havalarda uçuşuyor falan..

Bacım sen ne diyon ya? diyesim geldi. Senin kafan mı güzel? Hangi dünyada yaşıyorsun? Oldu senin çocuğuna ayrı oda açsınlar bir dahakine.. :)))))

Çok da şeyapmamak lazım sayın okuyucu.. Yani her duyduğunuza da inanmayın gidin gönlünüze yatan doktoru bulun seçin.. bir başkasının keşkesi sizin iyikiniz olabilir..

En yakınınız dahi olsa herkesin lafına duygusallığına yenilmeyin.

Öperin..





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Orijinal Damla Çikolatalı Yumuş Kurabiye Nam-ı Diğer: Chewy Gum Chocolate Chip Cookies!

Doğal Doğum Şeysi..

Tonalin CLA ve L-Carnitin Kullanımı ile Kilo Verme / Zayıflama