iCloud ile Yedekleme ve Yedeklenenleri Bilgisayara İndirme





Efenim, iCloud ile tanışmam biraz geç oldu.

Ben daha önce telefondaki verileri ya itunes yoluyla ya da iphoto vasıtasıyla bilgisayarıma kopyalıyordum.

Daha sonra yeni telefonla birlikte iCloud kullanmaya başlayınca nasıl yüklendiği ile ilgili çok açık ve net bir açıklama bulamayınca kendim deneme yamulma yöntemi ile buldum aktarımı.

Çok basitmiş..

Önce yedekleme almanız gerekiyor. Şöyle ki: Ayarlar sekmesinde >> iCloud >> Saklama ve Yedekleme>> Şimdi Yedekle

Buradaki videodan görebileceğiniz gibi:



Daha sonra yapmanız gereken tek şey www.icloud.com sitesinde

apple kimliğiniz ile oturum açıp>> fotoğraf seçip (shift e basarak en sonuncuyu seçtiğinizde otomatik olarak hepsini seçecektir.) >> indir butonuna basmak.





Denediğinizde olmuyorsa bana yazabilirsiniz. Seve seve yardım edebilirim.

Sevgiler.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Orijinal Damla Çikolatalı Yumuş Kurabiye Nam-ı Diğer: Chewy Gum Chocolate Chip Cookies!

Doğal Doğum Şeysi..

Tonalin CLA ve L-Carnitin Kullanımı ile Kilo Verme / Zayıflama