Ombre nedir, Sombre Nedir?



Ombre   VS    Sombre!


Kızlarla konuşurken bahsettiğim bir örnek için, Esra bana "o ombre değil Sombre" dediğinde dalga geçiyor sanmıştım :)) Fakat varmış gerçekten sombre diye bir boyama tekniği.


Yukarda solda görünen örnek Ombre iken Sağ örnek Sombre.



Basit anlatımı ile Ombre saçların uçlarının diplerinden en az 3 tona kadar açılması işlemi iken (Ombre: dipler başka renkler uçlar başka renk) Sombre saçın kendi tonuna yakın ışıltılar ile eşit dağıtılmış açık renk tonlarında boyanması imiş. (Sombre: küçük ışıltılar ile saçın ana rengine yakın renk açılması)








İnternette kısa bir araştırma yapınca hemen ben nasıl kadınım yahu bunlardan hiç habarım yok kıvamına geliyorum. Ama şükür ki internet var. Balyajdan sonra Flamboyaj diye bir teknik olduğunu da öğrenmemiştim mesela.


Yıllardır yapmak istediğim gri ya da küllü saçlara (cila istemeden / saç yakmadan) ulaşmamı sağlayamadıktan sonra kuaförlerin şu çabaları gereksiz pahalı ve uğraştırıcı gelse de kadınlar tarafından çokça tercih ediliyor şu günlerde.. 

Renk yedirme / eritme tekniğini de ilk defa gördüm bu arada.

Yıllar önce ben bu tekniği bir kuaföre anlatarak yaptırmak istediğimde (ışıltılar ile renk tonuma uygun açılma) oo çocuk oyuncağı anlattığınız sistem diyerek müthiş bir şekilde RÖFLE yapmışlardı bana. :D

Tabi bu çokça ÜNLÜ kuaför bana çok yakıştığını falan söyleyince paranın da etkisiyle güzel galiba diyerek aşağı şekilde dolanmıştım bir süre :)))




Bakalım daha neler öğreneceğiz kadınlık adına.. Belki üşenmediğim bir gün ben de yaptırırım bu sombreyi kim bilir.. 






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Orijinal Damla Çikolatalı Yumuş Kurabiye Nam-ı Diğer: Chewy Gum Chocolate Chip Cookies!

Tonalin CLA ve L-Carnitin Kullanımı ile Kilo Verme / Zayıflama

Doğal Doğum Şeysi..